Олександр Павлович: оbliko morale. Як сприймають українських туристів за кордоном — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Олександр Павлович: оbliko morale. Як сприймають українських туристів за кордоном

Казна та Політика
1213
Запровадження безвізового режиму подарувало українцям можливість доторкнутися до європейської культурної спадщини. Проте, за роки відсутності широкого потоку гостей з України у іноземців встигли сформуватись певні стереотипи, що вкрай відрізняються від реальності.
Україна — це Росія?
Проектувальник та ілюстратор з Болгарії Янко Цвєтков ще 5 років тому презентував Atlas of Prejudice: мапу стереотипів, на якій кожна країна мала назву, відповідно до того, як її сприймають у світі. Сьогодні на сайті проекту багато таких мап, і на деяких з них нашої країни досі немає.
До сумних подій Революції Гідності багато іноземців вважали Україну частиною Росії, а дехто і взагалі не знав про існування такої держави. Приміром, італійці запам’ятали українок як «жінок із заплетеними косами». Пояснити це можна тим, що 2006 року авторитетне статистичне видання в сфері міграції Dossier Statistico Immigrazione нарахувало 195 412 українців, що переїхали до Європи, з яких 83,6% були жінки.
Натомість Швейцарія майже нічого не знала про українців, тому наша частина Європи їй взагалі здавалась мало не територією Китаю. А все тому, що ця країна ніколи не була прихильницею трудових мігрантів, як пише ресурс SWI, тож і швейцарці мали небагато можливостей зустріти вихідця з України.
Коли йдеться про туристів на відпочинку, стереотип «українці — це росіяни» теж актуальний, хоча від 2013 року і зменшується його популярність. Ми можемо вкоротити віку цьому міфу, активно спілкуючись з іноземцями, запрошуючи їх до України, подорожуючи. До того ж, тепер маємо безвізовий режим, тому знайомитись зі світом стає простіше.
In vino veritas
Ще один стереотип — невміння українців контролювати дозу спожитого алкоголю. На жаль, навіть поодинокі інциденти за участі наших нетверезих співвітчизників підтверджують цей міф в очах іноземців.
Якщо вірити статистиці Європейського страхового Альянсу, впродовж 2014–2016 років відбулось близько 8 тисяч страхових випадків за участю водіїв з українською «зеленою картою».
І хоча, згідно з даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Україна посідає далеко не перше місце за кількістю споживання алкоголю на одну людину на рік, все ж таки звернути увагу на цей стереотип варто.
Зокрема, дискредитувати українця, котрий споживає алкоголь на відпочинку, може турецький all inclusive. Напевно, багато хто читав новини про отруєння алкоголем або сварку туристів у готелі через стан «зміненої свідомості». Для тих, хто любить якісний алкоголь, вже придумали спеціальні тури — наприклад, дегустаційні маршрути італійськими виноробнями.
Кличко, Сердючка та Руслана
Якщо бути щирим, то Україна найбільш відома тими, хто презентував її на міжнародних шоу. 10 років тому Європа дізналась про нас завдяки перемозі «диких танців» Руслани, ще дев’ять років тому ми отримали підтримку ЛГБТ-спільноти після виступу Вєрки Сердючки, про що пише навіть Huffington Post. Крім цих артистів, українців знають ще за двома іменами — Володимир та Віталій Кличко.
Треба погодитись, що перемога на Євробаченні та спортивні здобутки — непогані асоціації для нашої країни, але в Україні є чимало достойних дітей нації, про яких варто було б розповісти.
Пилип Орлик, гетьман України, був першим у світі, хто написав Конституцію. Український авіаконструктор Ігор Сікорський спроектував та успішно запустив перший гелікоптер.
Навіть чоловік, що написав головний принцип роботи Інтернету, Леонард Клейнрок, був українцем.
Варто дізнатись трохи більше про свою країну — і тоді вона перестане асоціюватись з Чорнобилем, а буде з гордістю іменуватись країною, що створила найбільший літак у світі Ан-225 «Мрія» або започаткувала використання індексів у поштових відправленнях.
Пам’ятаймо, що найголовніша візитівка країни — це ми самі. Іноземці розповідатимуть про українців так, як вони запам’ятають нас та наші історії. Любіть свою країну та говоріть про неї так, щоб кожен захотів бодай раз завітати до України.
Олександр Павлович, СЕО маркетплейсу з продажу автобусних квитків Busfor Україна
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас