Розроблено VR-гарнітуру з роздільною здатністю, як у людського ока — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розроблено VR-гарнітуру з роздільною здатністю, як у людського ока

Технології&Авто
486
Фінська компанія Varjo розробила VR-гарнітуру з роздільною здатністю, що повторює людське око, пише The Verge.
До недавнього часу фінський стартап Varjo приховував, над якою технологією працює, але на прес-конференції в США, глава компанії Урхо Конторрі розкрив основні секрети. Вчені й інженери, які працювали в Nokia, Microsoft, Intel і інших великих компаніях вирішили об’єднатися, щоб змінити уявлення про віртуальну реальність.
Головна проблема VR-гарнітур – низька роздільна здатність зображення, говорить Конторрі. Однак технологія Varjo «20/20» може це виправити. Для цього компанія об’єднала контекстний дисплей, фокус-дисплей, оптичний з’єднувач і датчик руху ока в один «біонічний дисплей».
На практиці по-справжньому високою роздільною здатністю (70 мегапікселів проти 1,2 мегапікселя на око у Oculus Rift і HTC Vive) має невеликий квадрат в центрі екрана (десь 15% його площі). Він переміщається, в залежності від того, на чому користувач фокусує погляд, таким чином імітуючи реальний зір. Завдяки цій технології вдалося знизити вимоги до обчислювальної потужності комп’ютера, на якому запущена VR-програма, тому що не доводиться кожен раз виводити на екран таку кількість пікселів, достатньо лише маленької області.
Поки технологія ще сира, зокрема, видно бічні екрани, а по межах з центральним екраном рябить через різну кадрову частоту. І все ж, за словами Конторрі, ці проблеми будуть вирішені до моменту виходу повноцінного продукту в четвертому кварталі 2018 року. Коштувати така VR-гарнітура буде кілька тисяч доларів і стане найдорожчою на ринку.
За матеріалами:
The Verge
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас