“ГЛОБУС” поліпшує умови для корпоративних Клієнтів


“ГЛОБУС” поліпшує умови для корпоративних Клієнтів

Обслуговуватися в Банку стає ще легше і зручніше!

Постійно дбаючи про покращення рівня обслуговування своїх Клієнтів, з 15.06.2017 Банк “ГЛОБУС” пропонує суб’єктам господарської діяльності (юридичним особам та ФОП), які обслуговуються в Головному Банку (м. Київ, пров. Куренівський, 19/5), можливість наскрізного обслуговування.

Нова послуга дозволяє Клієнту Банку керувати власними фінансовими потоками в національній валюті не лише перебуваючи в Головному Банку, а й через будь-яке інше відділення Банку “ГЛОБУС”.

Йдеться, зокрема, про операції внесення/зняття коштів та проведення розрахункових операцій по поточних рахунках в національній валюті, а також надання необхідних виписок та довідок.

Для отримання нової послуги Клієнту Головного Банку необхідно подати відповідну заяву або надіслати повідомлення через систему “Клієнт-Банк” про бажання додатково обслуговуватись у зручному для нього відділенні Банку “ГЛОБУС”.

Користуйтеся новими можливостями!

Питання? Телефонуйте (044) 392 00 00.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Глобус
В Контексті Finance.ua
Опитування