Як змусити інтернет-магазин повернути або обміняти товар: порада юриста


Як змусити інтернет-магазин повернути або обміняти товар: порада юриста

Інтернет-магазини в Україні все частіше відмовляються брати назад товар, що не підійшов покупцям, виправдовуючись різними причинами. В яких випадках покупцеві повинні віддати гроші, а в в яких товари повернути не вдасться.

Юрист Сергій Власов на практиці часто стикається з випадками, коли покупки відмовляються прийняти в магазині, запевняючи, що вони були зроблені “під замовлення”. Власов зазначає: інтернет-магазини часто спекулюють на понятті “товар під замовлення”, порівнюючи його з ексклюзивним товаром.

“Інтернет-магазин дійсно може відмовити в розірванні і поверненні коштів. Але обміну не підлягає товар, який був спеціально виготовлений або спеціально перероблений під конкретного клієнта”, – зазначає Власов.

Юристи радять в таких випадках залучати Держслужбу захисту прав споживачів. До суду справа доходить рідко – достатньо однієї перевірки магазину інспекцією.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування