Частка Китаю в електронній комерції — 40% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Частка Китаю в електронній комерції — 40%

Світ
233
Частка Китаю в міжнародній електронній комерції досягла до кінця 2016 року 39,2%. Обсяг транзакцій в країні піднявся порівняно з попереднім роком на 19,8% і склав 26,1 трильйонів юанів, повідомляє Міністерство торгівлі КНР.
Ринок послуг, обслуговуючих електронну комерцію, також зріс на 23,7% і досяг 2,45 трильйона юанів. Також у доповіді наголошується на впевненому зростанні кількості користувачів інтернет-магазинів, вартості транзакцій та кількості працівників, зайнятих в секторі онлайн-торгівлі, що відбулося за минулий рік.
Кількість користувачів інтернету в Китаї досягла в 2016 році 731 мільйона, це 53,2% всього населення країни. 63,8% з них, або 467 млн користувачів здіцснюють покупки онлайн. Порівняно з 2015 їх стало більше на 12,9%.
Вибухове зростання електронної комерції Китаю за останні пару років стало результатом експансії ринкових майданчиків Taobao і Tmall, що належать компанії Alibaba, і JD.com, яку підтримує Tencent.
Як йдеться у звіті, найбільш ходовими товарами в інтернет-магазинах Китаю є одяг, товари для дому, електронні прилади, мобільні телефони, цифрова продукція, їжа, напої, товари для дітей, повідомляє ZDNet.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас