Частка Китаю в електронній комерції — 40%


Частка Китаю в електронній комерції — 40%

Частка Китаю в міжнародній електронній комерції досягла до кінця 2016 року 39,2%. Обсяг транзакцій в країні піднявся порівняно з попереднім роком на 19,8% і склав 26,1 трильйонів юанів, повідомляє Міністерство торгівлі КНР.

Ринок послуг, обслуговуючих електронну комерцію, також зріс на 23,7% і досяг 2,45 трильйона юанів. Також у доповіді наголошується на впевненому зростанні кількості користувачів інтернет-магазинів, вартості транзакцій та кількості працівників, зайнятих в секторі онлайн-торгівлі, що відбулося за минулий рік.

Кількість користувачів інтернету в Китаї досягла в 2016 році 731 мільйона, це 53,2% всього населення країни. 63,8% з них, або 467 млн користувачів здіцснюють покупки онлайн. Порівняно з 2015 їх стало більше на 12,9%.

Вибухове зростання електронної комерції Китаю за останні пару років стало результатом експансії ринкових майданчиків Taobao і Tmall, що належать компанії Alibaba, і JD.com, яку підтримує Tencent.

Як йдеться у звіті, найбільш ходовими товарами в інтернет-магазинах Китаю є одяг, товари для дому, електронні прилади, мобільні телефони, цифрова продукція, їжа, напої, товари для дітей, повідомляє ZDNet.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Світ
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Частка Китаю в електронній комерції — 40%» на Finance.ua - 2.6
В Контексті Finance.ua