Споживачі не готові платити за безпілотні технології — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Споживачі не готові платити за безпілотні технології

Особисті фінанси
561
Такі результати показало опитування, проведене компанією Deloitte. У ньому взяли участь 22 000 осіб. З’ясувалося, що потенційних покупців цікавлять нові технології автопрому — автопілоти, системи екстреного гальмування, адаптивний круїз-контроль — але ці ж люди повідомили, що не витрачатимуть на них гроші, пише BI.
Зокрема, американські користувачі готові платити за такі функції в середньому не більше $925. Це на 30% менше, ніж показало таке ж опитування в 2014 році. У звіті пишуть, що більша частина опитаних вважає, що автовиробники самі повинні нести всі витрати з виведення безпілотних технологій на ринок. Покупці не готові переплачувати за додаткові опції автомобіля навіть у тому випадку, якщо вони створені для підвищення їхньої безпеки.
Це має насторожити автовиробників, які роблять великі ставки на додаткові функції безпеки і автономності, але планують продавати їх як опції за окрему плату. Так, у Tesla функції автопілота продаються окремо. Дороге обладнання буде встановлюватися на всі моделі, але треба буде докупити для нього ПЗ за $5000. Якщо в порівнянні з ціною моделей S і X це здається не дуже значною сумою, то в порівнянні з Model 3 за $35 000 в базовій комплектації — це великі гроші.
При цьому деякі автовиробники створюють формати, які дозволять окупати безпілотні розробки. Наприклад, Ford і Uber планують використовувати безпілотники в своїх райдершерингових проектах — тобто основний розрахунок йде на комерційне використання технології. Waymo, що відокремилася від Google, також почала публічні тести своїх технологій, запустивши безпілотне таксі. Тож виробники можуть компенсувати небажання людей платити за технологією переведенням цих технологій в проекти комерційного використання робомобілів.
Деякі автовиробники спробували знайти компроміс між вартістю та безпекою. Honda пропонує систему Sensing. Вона стежить за утриманням смуги, дає доступ до адаптивного круїз-контролю і ще безліч інших функцій, і при цьому коштує всього $1000. До цього хакер і винахідник Джордж Хоц намагався демократизувати автопілоти. Його система мала продаватися за $999, але йому завадив уряд США.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас