В Україні з'явилися нові правила для польотів дронів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні з'явилися нові правила для польотів дронів

Технології&Авто
1170
Державна авіаційна служба України (Державіаслужба) пропонує ввести реєстрацію всіх безпілотних повітряних суден (БВС), які мають масу понад 250 г.
Про це йдеться в Концепції регулювання напрямку безпілотних повітряних суден, текст якої оприлюднено на сторінці Державіаслужби в мережі Facebook.
Так, Державіаслужба пропонує два види класифікації БВС. Перший – за максимальною злітною масою. Пропонується ввести чотири класи: нульовий – до 250 м, перший – від 250 г до 20 кг, другий – від 20 до 150 кг і третій – понад 150 кг
Другий вид класифікації – за типом управління. Він вводить три класи: клас “А” – ручне візуальне управління, “В” – ручне інструментальне і “С” – автономне.
Для нульового класу БВС, як комерційних, так і некомерційних, концепція пропонує не проводити реєстрацію, проте кожен пілот або власник, оператор БВС повинен неухильно дотримуватися правил безпечного використання такого ВС.
Для першого класу ВБС, що найбільш масово розглядається в цій концепції, пропонується реєстрація безпілотника онлайн. Для некомерційного БВС пропонується не встановлювати спеціальні вимоги до дистанційного пілота, необхідно лише пройти освітню програму і онлайн-тест. Для управління комерційним безпілотником першого класу пілот повинен отримати сертифікат після навчання.
Крім того, польоти некомерційного безпілотника першого класу повинні здійснюватись в межах візуального контакту або на постійному зв’язку зі наглядачем, виключно вдень на висоті до 120 м і в радіусі 500 м. Для комерційного безпілотника пропонується встановити ті самі правила, а в майбутньому – отримання дозволу на використання БВС.
Для другого клас БВС пропонується встановити обов’язкову реєстрацію безпосередньо в Державіаслужбі, сертифікацію типу, дотримання вимог льотної придатності, отримання сертифіката експлуатанта.
Для найбільших безпілотників – третього класу, будуть встановлені вимоги, як і для пілотованих повітряних суден.
Серед загальних вимог до наймасовішого – першого класу БВС відзначені: використання тільки в умовах прямого візуального контакту дистанційного пілота або візуального наглядача, який повинен бути задіяний при польоті, якщо дистанційний пілот не в змозі візуально контролювати судно; максимальна швидкість польоту – 150 км/год; максимальна висота польоту – 120 м над рівнем землі і 500 м від дистанційного пілота, за відсутності наглядача.
Дистанційному пілотові пропонується дозволити маніпулювати одночасно тільки одним безпілотником, судно перед польотом повинно пройти передпольотний техогляд самим пілотом.
Безпосередньо на безпілотнику повинні бути відсутні небезпечні матеріали, крім елементів живлення, а пілот повинен перебувати в нормальному фізичному та психологічному стані, що забезпечує безпечну експлуатацію БВС.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас