Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону

Казна та Політика
706
Тепер українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг. Про це повідомляє Teplo.
Для того, щоб зв’язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.
Повідомляється, що новий сервіс структурований наступним чином:
за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).
Таким чином, українці будуть мати можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 поширених питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора. Якщо враховувати загальне невдоволення споживачів політикою НКРЕКПі якістю послуг – дзвінків на гарячу лінію буде багато.
За матеріалами:
Деньги.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас