Реконструкція Шулявського мосту: за роботу взялися китайці (проект) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реконструкція Шулявського мосту: за роботу взялися китайці (проект)

Казна та Політика
3645
Днями киянам обіцяють показати остаточний проект нової розв’язки Шулявського шляхопроводу. Затвердити його міськвлада планує на Містобудівній раді, яка відбудеться на цьому тижні.
Через тиждень після НП в департаменті містобудування та архітектури КМДА показали сім варіантів проектів реконструкції, з яких вибрали три найбільш оптимальних варіанти: нова 2-рівнева розв’язка, 3-рівнева з кільцем і розв’язка-“конюшина” з демонтажем частини заводу “Більшовик”, розроблена в 2008 році.
Китайці запропонували трирівневу розв’язку з розворотами на другому рівні.
Реконструкція Шулявського мосту: за роботу взялися китайці (проект)
“Головархітектура протокольно заборонила розглядати варіанти зі світлофорним регулюванням, тому китайський варіант зняли. Зараз фахівці з Китаю запропонували новий проект: дворівневу розв’язку з двома розворотними петлями по просп. Перемоги — в районі вулиці Виборзької. Цей проект не вимагає будівництва тунелю, на відміну від трирівневої розв’язки, і може бути реалізований без ускладнень існуючого трафіку — спочатку будуть побудовані петлі, а потім поетапно розберуть старий шляхопровід”, — розповів головний спеціаліст департаменту транспортної архітектури КМДА Віктор Петрук.
За його словами, нова китайська розв’язка перевершує інші запропоновані проекти щодо пропускної спроможності — понад 19 тисяч авто вранці. Наприклад, запропонована трирівнева кільцева розв’язка зможе пропускати вранці понад 18 тисяч авто. “Але трирівнева розв’язка, на відміну від китайського проекту, значно економить час проїзду. У китайській розв’язці, щоб виконати лівий поворот на Чоколівку, потрібно доїхати майже до НАУ, а це зайвий кілометраж”, — пояснює Петрук.
КОЛИ РЕАЛІЗУЮТЬ. За словами заступника голови КМДА Олександра Спасибко, перед розробниками в техзавданні були визначені основні пріоритети — темпи будівництва, пропускна здатність і вартість реконструкції. “Ми повинні реалізувати реальний проект швидкими темпами”, — заявив Спасибко. Почати будівництво розв’язки на Шулявці міськвлада планує наприкінці цього року.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас