Нова Зеландія використовуватиме ШІ для держпослуг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нова Зеландія використовуватиме ШІ для держпослуг

Технології&Авто
263
У Новій Зеландії штучний інтелект буде використовуватися для поліпшення державних послуг, а також для цифрової ідентифікації користувачів. Мета — зробити держпослуги зручними та доступними для громадян.
Марія Робертсон, заступник керівника Служби з надання послуг в Департаменті внутрішніх справ Нової Зеландії, в інтерв’ю GovInsider розповіла, як країна збирається зробити державні послуги доступними для всіх громадян.
За її словами, Нова Зеландія планує використовувати для цього штучний інтелект, що зробить держслужби більш зручними для комунікації з ними. Перша послуга в рамках нового плану, SmartStart, була запущена в грудні 2016 року. Він дає молодим батькам доступ до інформації про народження їхньої дитини та сервісів, пов’язаних з цією подією.
Інша послуга, яка може зробити життя громадян країни простішим — автоматичне нарахування пенсії по досягненню людиною 65 років. Зараз майбутнім пенсіонерам потрібно прийти в державні служби та заповнити відповідні документи, але в системі вже є дані про дату народження людини — це означає, що можна налаштувати автоматичне нарахування пенсії з дня, коли громадянину виповнюється 65 років.
Також у Новій Зеландії будуть використовувати штучний інтелект для збору даних та цифрової ідентифікації. Цифрова платформа ідентифікації RealMe дозволить отримувати безпечний доступ до всіх даних — від медичних карт до водійських посвідчень. Також в країні вивчають, як інтегрувати RealMe з Facebook і Google.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас