Чатботи в Messenger помиляються в 70% випадків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чатботи в Messenger помиляються в 70% випадків

Технології&Авто
355
Facebook «припинить активно розвивати чатботи у Messenger» після того, як вони не змогли задовольнити запити користувачів в 70% випадках. Про це повідомляє видання The Motley Fool.
Повідомляється, що боти, створені сторонніми розробниками, «мали проблеми» через те, що «технологія для розуміння людських запитів недостатньо добре розроблена». Замість того, щоб будувати масштабну екосистему чатботів, Facebook навчить їх розбиратися «у більш вузьконаправлених ситуаціях таким чином, щоб користувачі не були розчаровані обмеженнями в автоматизації».
На початку соціальна мережа відкрила доступ до чатботів компаніям, дозволяючи їм безпосередньо спілкуватися з клієнтами. Станом на вересень 2016 року в Messenger були активні 30 000 ботів. «Втім, екосистема Facebook швидко наповнилася чатботами низької якості. Такі співрозмовники можуть дратувати людей і псувати імідж компанії — тому соціальна мережа вирішила переосмислити їх концепцію», — зазначає видання.
The Motley Fool підкреслює, що в межах компанії у чатботів немає вражаючих конкурентів. «Новинна стрічка не може відрізнити правдиві новини від хибних, а віртуальний асистент M не набрав такої популярності, як Siri і Google Now».
Незважаючи на помилки, Facebook не перестане інвестувати в нову технологію, вважає видання. Очікується, що компанія анонсує свої плани стосовно чатботів на квітневій конференції F8. «Швидше за все, там розкажуть про те, як підвищити якість, а не кількість, чатботів у Messenger. На конференції також можуть представити інші ситуації, в яких можна буде використовувати ботів у програмі — наприклад, для онлайн-платежів і в іграх», — прогнозує The Motley Fool.
За матеріалами:
ain.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас