Які галузі обирають українці для роботи (інфографіка)
Українці найбільш привабливими для роботи вважають компанії, які представляють IT галузь і FMCG (виробництво і продаж товарів широкого вжитку), а також промислові компанії.
Про це свідчать результати щорічного дослідження компанії EY «Найкращий роботодавець», проведеного в 2016 році.
Серед найменш популярних галузей – готельно-ресторанний бізнес, юриспруденція і страхування.
Цікаво, що привабливість банківської сфери продовжує падати, водночас телекомунікаційні компанії стають більш популярними серед досвідчених кандидатів.
Що стосується державних компаній, цього року їх називали частіше, проте вони залишаються значно менш привабливими в порівнянні з роботодавцями комерційного сектора.
Традиційно серед найкращих роботодавців – великі українські та міжнародні компанії з відомими корпоративними і продуктовими брендами. Разом з тим цього року список лідерів істотно поповнився представниками ІТ-сектора.
Найбільш привабливими роботодавцями для кандидатів з досвідом роботи 2016 року стали (в алфавітному порядку): «Гугл», «ЕПАМ», «Київстар», «Люксофт», «Майкрософт», «Нестле», «Проктер енд Гембл», «Сіклум», «СофтСерв», а також аудиторсько-консалтингова компанія «Великої четвірки».
Основним викликом для кандидатів є недостатня комунікація або відсутність зворотного зв’язку від роботодавця – про це повідомили понад 40% респондентів.
Практично стільки ж учасників опитування стикалися з невідповідністю інформації, зазначеної в вакансії, дійсності (на 13% більше, ніж 2015 року).
Водночас складнощі, які згадувалися найчастіше в минулому році – обмежена кількість вакансій за фахом і незадовільні умови працевлаштування, – цього року називалися респондентами дослідження значно рідше. Така тенденція може бути спричинена незначним пожвавленням ринку праці 2016 року. Разом з тим кандидати продовжують відзначати високий рівень конкуренції на ринку праці.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною