Прибутковість мережі піцерій Domino's вища, ніж у Google — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Прибутковість мережі піцерій Domino's вища, ніж у Google

Фондовий ринок
2841
Domino’s Pizza – найбільша технологічна компанія, що зачіпає інтереси Вол Стріт, пише колумністка Шеллі Банджо з Bloomberg Gadfly, – «Прибутковість цінних паперів американської Мережі з моменту виходу на IPO 2004 року виявилася вищою, ніж у Google, яка вийшла на біржу в той самий час».
У чому секрет успіху Domino’s Pizza?
З 2008 року компанія змінила 80% меню, другий рік проводить програми лояльності, які допомогли їй завоювати 15% глобального ринку піци, наростивши, за оцінкою Bank of America Merrill Lynch, свою частку з 9%, які вони займали 2009 року.
Прибутковість мережі піцерій Domino's вища, ніж у Google
Зараз основні продажі мережі припадають на інтернет-клієнтів, які відправляють замовлення через смартфони, годинники, віртуальні помічники і інші гаджети. В цілому на продаж піци он-лайн припадає понад 55% продажів. У той час як в середньому в ресторанній індустрії, за оцінками аналітиків Bank of America Merrill Lynch, цей показник не перевищує 20%.
Як і багато high-tech компаній, “мережа Domino’s Pizza не обтяжена активами. Як зазначає автор Bloomberg, компанія складається з 14 000 ресторанів, з яких 97% належать франчайзі. Це дозволяє материнській компанії економити кошти на оренді та утриманні ресторанів, дає можливість витрачати зростаючий грошовий потік на виплату дивідендів, викуп акцій і розвиток власних технологій.
Прибутковість мережі піцерій Domino's вища, ніж у Google
У третьому кварталі 2016 року зростання продажів Domino’s Pizza становило 13% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Звістка про це спровокувала зростання акцій компанії на 8%.
Надшвидке зростання продажів мережі спонукає партнерів відкривати нові ресторани. Цього року Domino’s вже заявляла про плани відкрити 1 000 нових піцерій. Материнській компанії це гарантує зростання cash flow у вигляді надходжень від роялті та комісійних винагород, з іншого боку, компанія буде і далі підтримувати інвестиції в розвиток власних технологій і їх впровадження в ресторани франчайзі.
В Україні Domino’s Pizza працює вже шість років, за які відкрила 24 піцерії.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас