Twitter почала показувати результати пошуку за їх цікавістю — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Twitter почала показувати результати пошуку за їх цікавістю

Технології&Авто
84
Раніше цього року Twitter почала відходити від звичної хронологічної стрічки і використовувати замість неї алгоритмічний метод відображення публікацій. Тепер точно таким же чином будуть показуватися і результати пошуку в сервісі. Компанія впевнена, що завдяки цьому користувачі почнуть отримувати доступ до контенту, який найбільше відповідає їхнім вимогам.
Ліза Хуан (Lisa Huang), старший інженер-програміст команди Twitter з якості пошуку, пояснила причини введення нового алгоритму, зазначивши, що сервіс швидко розвивається і найсвіжіші результати можуть бути зовсім не тим, що шукає користувач. В якості прикладу тут можна навести випадок, коли людина шукає оригінальний жарт, а наштовхується тільки на нескінченну кількість цитат і ретвітів.
Щоб зрозуміти, які твіти показувати користувачам при здійсненні пошуку, команда Хуан протестувала низку факторів. В результаті була вибрана ідеальна схема відображення результатів пошуку і використання моделі машинного навчання, що ранжує результати. Але в підсумку з’ясувалося, що саме той контент, який переглядають користувачі, визначає поняття релевантності.
«Поведінка людини в Twitter є безцінним джерелом інформації про актуальність, — написала Хуан. — Використовуючи цю інформацію, ми можемо натренувати моделі машинного навчання, які прогнозують, наскільки висока ймовірність того, що з твітом будуть взаємодіяти».
В якості прикладу роботи нового алгоритму Twitter показала порівняння результатів пошуку за запитом #MrRobot. Новий пошук виглядає менш захаращеним, однак у ньому віддається більша перевага брендам і офіційним акаунтам, в той час як публікації з особистих акаунтів користувачів тепер відображаються нижче.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас