NASA випробовує повітрозабірники нового покоління — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

NASA випробовує повітрозабірники нового покоління

Технології&Авто
601
Спільно з дослідницьким центром UTRC NASA приступило до випробувань повітрозабірника і вентилятора принципово турбовентиляторного двигуна. Літаки з такими повітрозабірниками споживатимуть на 6-8% менше палива.
Новий дизайн передбачає всмоктування повітря в систему з прикордонного шару – тонкого шару повітря, прилеглого до поверхні літального апарату. Тут в повітрі виникає дуже великий перепад швидкостей – від нуля до швидкості руху літака. Через це повітря, втягнуте в турбіну безпосередньо з цього шару, дає більше навантаження на двигун, ніж повітря, що прийшло з інших повітряних шарів. Це часто призводить до поломок вентиляторів.
Щоб повітря з приграничного шару не потрапляло на лопаті вентилятора, повітрозабірники виносять подалі від крила і фюзеляжу, однак у цьому випадку вони знижують загальну аеродинаміку машини.
У новій конструкції NASA повітрозабірники орієнтовані на всмоктування тільки приграничного повітря, що так само, як і відмова від нього, зможе стабілізувати роботу системи. Нові повітрозабірники розмістяться на фюзеляжі.
За оцінкою NASA, зменшення лобового опору завдяки новим повітрозабірникам і вентиляторам дозволить підвищити паливну ефективність нових літаків щонайменше на шість-вісім відсотків порівняно з сучасними літальними апаратами. Використовуватися нові повітрозабірники та вентилятори будуть в перспективному літаку D8, що розробляється NASA.
За матеріалами:
bigmir.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас