Половина споживачів планують онлайн-покупки
Щорічно четвертий квартал є найбільш завантаженим для підприємств електронної комерції. Адже це сезон знижок і передсвяткових покупок. Ось і в цьому році винятків не передбачається. Згідно зі свіжими дослідженнями, близько половини споживачів (47%) будуть здійснювати онлайн-покупки в цьому сезоні. 33% з них будуть використовувати для цього свої мобільні пристрої.
Такі прогнози озвучила компанія Visa. Частка споживачів, які планують передсвятковий шопінг в Інтернеті, в порівнянні з минулим роком зросла незначно – з 46% до 47%. Зростання аналогічного показника в 2015 році в порівнянні з 2014 склало 3% – з 43% до 46%.
Однак з точки зору обсягу онлайн-покупок, тут Visa прогнозує зростання в 18%. У минулому році цей показник зріс на 16% в порівнянні з попереднім роком.
33% з тих, хто планує онлайн-шопінг в четвертому кварталі, будуть здійснювати покупки зі своїх смартфонів і планшетів. А близько чверті покупців будуть представниками покоління міленіалів (від 18 до 34 років).
Найпопулярнішими категоріями онлайн-покупок залишаються одяг, аксесуари і товари для домашнього декору. А мобільні покупці найчастіше купують книги, CD і DVD, відеоігри, іграшки, електроніку і спортивні товари.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною