Власники авто з "чужими" номерами зазнають збитків через новий закон — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Власники авто з "чужими" номерами зазнають збитків через новий закон

Технології&Авто
8388
Тепер водії машин з іноземними номерами повинні або кожні п’ять днів їздити за кордон, або платити податок за оформлення.
Власники авто з іноземними номерами прийшли скаржитися до Києва. Після кількох днів блокади кордону зі Словаччиною вони вирішили дійти до прем’єра, щоб їм дозволили, як і раніше, перетинати кордон за спрощеною процедурою і ставити штампи в документах.
Крім того, вони вимагають для себе таких же прав, як і для водіїв-іноземців, які можуть цілий рік їздити на авто з неукраїнськими номерами. Експерти підозрюють, що за ними стоять лобісти-продавці використаних автомобілів.
Зараз прикордонники поставили металевий паркан на території нейтральної смуги і повісили «цеглину». Тепер власники авто з іноземними номерами не зможуть, як раніше, проїхати український кордон і тут же розвернутися, в’їхавши назад. Формально вони вивезли своє авто з України і ввезли його назад.
Хоча за всіма правилами, вони повинні були перетнути і словацький (польський, румунський і т. д.) кордон. Так водії уникали зайвих витрат на бензин, не витрачалися на отримання шенгенських віз, страховки (120 євро на рік) і проходження техогляду раз на два роки (50 євро) – це правило європейських країн, де зареєстровані ці авто.
Крім того, водії побоюються, що на іншій стороні їх можуть позбавити автомобіля. «Не секрет, що частина цих автомобілів числяться в Європі або в угоні, або на них висять якісь штрафи. На кордоні їх заберуть на штрафмайданчик», – розповіло джерело на митниці в Ужгороді.
До того ж митники заробляли на цьому – за невелику плату проставляли штампи.
Але недавно все змінилося: митники вимагають, щоб водії дотримувалися закону, і влада робити поблажки не має наміру.
За словами голови громадської організації Західноукраїнської асоціації власників транзитних авто Павла Білецького, тільки на Закарпатті близько 40 тисяч автомобілів з номерами іноземної реєстрації, а по всій країні їх уже майже 200 тисяч. І саме тим, хто не живе в прикордонних районах, найскладніше.
«Повірте, “перетиначів” не дуже хвилюють ці п’ять днів. Якщо вони жителі прикордонних районів, то для них це заробіток: виїдуть, продадуть наш дешевий бензин, сигарети, ще й зароблять. Швидше за все, за ними стоять лобісти, які хочуть торгувати дешевими вживаними іномарками довше. Складніше з жителями інших регіонів, які купили іномарки на транзитних номерах. Цих людей обдурили, сказавши, що на таких авто можна їздити скільки завгодно. Ось вони “попали” на гроші», – говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
За його словами, єдиний вихід для таких водіїв – розмитнити автомобілі і оформити їх згідно з українським законодавством. Правда, самі власники авто кажуть, що не хочуть цього робити. «Це обійдеться від однієї до п’яти тисяч доларів, навіщо мені це потрібно», – сказав один з них.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас