Інтернет на службі у банків: як мережа допомагає залучати клієнтів? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет на службі у банків: як мережа допомагає залучати клієнтів?

Фінтех і Картки
622
Залучення нових клієнтів і надання послуг у режимі онлайн дає можливість банкам збільшувати продажі й активно розширювати клієнтську базу. Про це розповіли експерти на конференції FinRetail2016.
Українські банки активно впроваджують нові технології і прийоми для збільшення кількості активних клієнтів банку.
Як повідомив заступник голови правління ПАТ «Банк Форвард» Дмитро Яковлєв, інтернет став одним з найбільш важливих каналів залучення клієнтів для кредитування. Щодня з питання видачі кредиту банк отримує до 12 тисяч запитів. Щодо карткового кредитування надходить близько 600 запитів на день, з питань відкриття депозиту в банку – понад 2000 запитів.
За словами Яковлєва, через інтернет найчастіше надходять запити щодо таких продуктів:
Кредитування – 85% від усіх запитів.
Депозит – 9% від усіх запитів.
Кредитна картка – 6% від усіх запитів.
Найприбутковішими продуктами в роздрібному бізнесі залишаються звичайний грошовий кредит, картковий кредит і споживчий кредит.
Представник фінустанови запевняє, що важливим завданням для банків є розширення можливостей для надання банківських послуг в режимі онлайн. Для цього банкам доведеться або розширювати свій штат програмістів, або виводити напрям в аутсорсинг.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас