Українці стали купувати більше побутової техніки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці стали купувати більше побутової техніки

Особисті фінанси
717
Український ринок побутової техніки та електроніки в третьому кварталі 2016 року зріс на 31% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 15 млрд гривень. Про це йдеться в дослідженні компанії GFK, оприлюдненому прес-службою.
Майже всі сектори продемонстрували позитивну динаміку, крім сегмента “Фото”.
Найбільше зріс сегмент телекомунікаційного обладнання – на 43,4% до 4,846 млрд гривень. Таку динаміку в компанії пояснюють відновленням попиту на смартфони, зокрема його зростання склало 50,7%. Крім того, на 287,3% зросли продажі фітнес-трекерів і смарт-годинників. Водночас реалізація фаблетів скоротилася на 14,7%.
Ринок великої побутової техніки за звітний квартал виріс на 34,4% і досяг 3,439 млрд гривень. Приріст сегменту забезпечили продажі холодильників, ця категорія зросла на 35,8%. Також позитивну динаміку продовжили демонструвати пральні машини з найвищим класом енергоефективності (А+++).
Сегмент побутової електроніки збільшився на 33,2% і склав 1,665 млрд гривень. Драйвером сектора стали панельні телевізори, їх продажі зросли на 38,4%.
Ринок офісної техніки в третьому кварталі виріс на 20,6% до 222 млн гривень. Основним позитивним чинником в сегменті стало зростання продажів багатофункціональних пристроїв на 24,1%.
Продажі малої побутової техніки збільшилися на 20,3% і склали 1,2 млрд гривень. Пилососи як найбільша продуктивна група в сегменті зросли на 30%, крім того збільшилися продажі товарів по догляду за волоссям, кавоварок і кавомашин. При цьому продажі мультиварок продовжили скорочення.
Сектор інформаційних технологій виріс на 19,2% і склав 3,47 млрд гривень. Ключові групи сектора – ноутбуки, стаціонарні комп’ютери та монітори – зросли на 25,7%, 58,2% і 28,3% відповідно. При цьому скорочення спостерігалося серед категорії електронних книг і планшетів. Так, останні скоротилися на 6,4% через вплив смартфонів з великими екранами.
Ринок фототехніки в третьому кварталі продемонстрував негативну динаміку, скоротившись на 8,9%. Обсяг його продажів склав 143 млн гривень. Негативна динаміка була особливо помітною в продажах компактних камер.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас