Viber впровадив паблік-акаунти, які дозволять брендам і компаніям зручніше спілкуватися з аудиторією — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Viber впровадив паблік-акаунти, які дозволять брендам і компаніям зручніше спілкуватися з аудиторією

Технології&Авто
934
Сервіс обміну повідомленнями Viber представив нову бізнес-функцію паблік-акаунтів, яка допоможе компаніям, брендам і публічним особам взаємодіяти з аудиторією месенджера в «персоніфікованому, інтуїтивно зрозумілому та ефективному форматі». Зазначимо, що на сьогоднішній день Viber налічує 800 млн користувачів по всьому світу, при цьому в Україні месенджером користується близько 16 мільйонів осыб.
Паблік акаунти являють собою канали, які одночасно приваблюють аудиторію і формують її зв’язок з брендом. Їх можна використовувати в роботі відділів продажів і маркетингу, служби підтримки, для розсилки новин і інших цілей. Після створення паблік-аккаунта адміністратор і учасники отримують додаткові інструменти для спілкування з аудиторією. Зокрема, вони можуть відправляти передплатникам повідомлення різними способами: через систему CRM, вручну в особистій бесіді або за допомогою чат-ботів. Крім того, в паблік акаунтах доступні наступні можливості: сервіси для пошуку брендів; пряма інтеграція в програмний інтерфейс Viber; комунікація через паблік-чати.
«Завдяки Viber люди по всьому світу отримали безпечний і зручний спосіб спілкування з родиною, друзями та колегами. Сьогодні ми також надаємо їм можливість взаємодіяти з бізнесом, – сказав Майкл Шмилов, операційний директор Viber. – Перший набір інструментів дозволить компаніям охопити аудиторію Viber, використовуючи інтерфейс програми для обміну повідомленнями, який може бути оптимізовано під потреби кожної конкретної організації».
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас