"Укрзалізниця" дискримінує гірників і металургів – експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" дискримінує гірників і металургів – експерт

Фондовий ринок
610
Підрозділ “Укрзалізниці” – Центр транспортної логістики (ЦТЛ) – нерівномірно і непрозоро розподіляє ресурс піввагонів, що належать ПАТ “Укрзалізниця” (УЗ) та дочірнім підприємствам, між окремими учасниками ринку. Про це йдеться у листі президента об’єднання “Укрметалургпром” Олександра Каленкова на адресу керівника “Укрзалізниця” Войцеха Балчуна.
За інформацією експерта, дискримінація стосується гірничо-металургійного комплексу, який є однією з ключових галузей української економіки.
“Якщо в середньому по мережі в парку піввагонів УЗ здійснюється перевезення понад 30% вантажів українських вантажовідправників, то в середньому для ГМК (гірничо-металургійного комплексу, – Ред.) ця частка становить близько 15-17%. В тому числі через такий несправедливий підхід до розподілу парку піввагонів УЗ підприємства ГМК тільки за підсумками вересня 2016 не змогли перевезти близько 10% своїх вантажів, що обернулося не тільки зменшенням доходів однієї з ключових галузей української економіки, але і недоотриманням державою експортної виручки, яка необхідна країні для забезпечення стабільності національної валюти”, – повідомив Каленков.
Водночас, за словами Каленкова, чимало приватних підприємств України забезпечені піввагонами під управлінням ЦТЛ на рівні 90-100%.
“Цей факт можна пояснити лише одним – наявністю корупційної складової при прийнятті рішень про виділення піввагонів УЗ тому чи іншому вантажовідправнику. Підприємства ГМК, які сповідують нульову толерантність до корупції, вимагають рівних умов надання піввагонів на рівні не менше 30% від їх загального відвантаження”, – заявив Каленков.
Каленков попросив безпосереднього втручання Балчуна для виправлення даної ситуації, яка ставить вітчизняних металургів в нерівні умови з вантажовідправниками з інших галузей.
Також він повідомив, що “Металургпром” має намір і надалі акцентувати увагу керівництва “Укрзалізниці”, а також увагу громадськості на тих випадках, коли забезпечення підприємств ГМК піввагонами під управлінням ЦТЛ буде нижчим, ніж в середньому по мережі УЗ, тобто нижче 30%.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас