Danone втратила понад 16 млрд через скорочення продажів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Danone втратила понад 16 млрд через скорочення продажів

Фондовий ринок
667
Французька компанія-виробник молочної продукції Danone S.A. за дев’ять місяців 2016 року скоротила обсяг продажів в річному вираженні на 2,6%, до 16,589 мільярда євро, повідомляється в офіційному релізі компанії.
Загальне зростання зіставних продажів Danone (like-for-like) при цьому склало 3,2%. Продажі компанії в СНД і Північній Америці знизилися на 2,23%, до 3,331 мільярда євро, в Європі – на 2,97%, до 6,533 мільярда євро, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці – на 2, 46%, до 6,724 мільярда євро.
За підсумками третього кварталу Danone скоротила обсяг продажів в річному вираженні на 1,8%, до 5,537 мільярда євро. Загальне зростання зіставних продажів Danone (like-for-like) при цьому склало 2,1%. Продажі компанії в СНД і Північній Америці збільшилися на 1,2%, до 1,115 мільярда євро, в Європі – знизилися на 5,3%, до 2,165 мільярда євро, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці – зросли на 0,2%, до 2,258 мільярда євро.
“У скрутному волатильному середовищі в третьому кварталі ми продовжували робити пріоритети на трансформації нашої бізнес-моделі до стійкого зростання рентабельності, а також підвищенні стійкості”, – наводяться в релізі слова гендиректора компанії Еммануеля Фабера (Emmanuel Faber). Компанія також підтвердила свої плани на 2016 рік щодо досягнення зростання зіставних продажів в межах 3-5% і зміцнення операційної рентабельності.
За матеріалами:
ПРАЙМ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас