Двосистемний трамвай-електричку побудують в Києві за 3-4 роки - Сагайдак
На виставці InnoTrans 2016 в Берліні досягнута домовленість про створення робочої групи німецьких фахівців, яка через тиждень почне роботу над аналізом стану і перспектив проекту tram-train в Києві.
Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
“Tram-train – концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниць нарівні зі звичайними поїздами. Таким чином стає можливим створення комбінованих транспортних систем, які об’єднують переваги обох видів транспорту (трамваїв і поїздів залізниць)”, – зазначив Сагайдак.
“На сьогоднішній день існує концепція маршруту від ж/м Троєщина – ж/м Березняки – ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка. Від вул. Милославської до станції “Троєщина-2” tram-train буде рухатися по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт буде рухатися по півколу міської електрички до станції “Караваєві Дачі”, від якої буде реалізована можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка”, – додав заступник Кличка.
“Такий трамвай зможе возити пасажирів як трамвайними коліями, так і залізничними. Це дуже зручно. Ми покладаємо великі надії на цей проект, адже розрахунки на транспортній моделі показують дуже високий попит на цей маршрут. Важливо, що виїхавши на залізничну колію, team-train може розвивати швидкість до 120 км/год, що робить цей транспорт дуже ефективним”, – підсумував Сагайдак.
За матеріалами: Газета по-Українськи
Поділитися новиною