Споживачі вимагають чіткіших правил повернення товару — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Споживачі вимагають чіткіших правил повернення товару

Особисті фінанси
927
Більше половини європейців розглядають можливість повернення товару перед купівлею в Інтернеті, згідно з дослідженням, проведеним B2C Europe. 27% не стануть купувати товар в іноземному інтернет-магазині, якщо вартість повернення занадто висока. А 23% взагалі не куплять товар, якщо політика повернення недостатньо чітка.
У рамках дослідження B2C Europe, яка пропонує рішення для міжнародної доставки, опитала понад 2400 європейців із Великобританії, Франції, Іспанії, Італії, Бельгії, Швецарії, Нідерландів та Німеччини.
За результатами дослідження B2C Europe опублікувала інструкцію про те, як знизити витрати, пов’язані з поверненням товару.
Онлайн-ритейтерам, які хочуть залучити більше покупців з-за кордону, варто змінити політику повернення товару, бо 36% європейських онлайн-споживачів стверджують, що були б більш схильні купувати товари в іноземних інтернет-магазинах, якби їхні правила повернення товару були більш чіткими.
Дослідження також демонструє цікаві результати в тому, що стосується споживчих очікувань. Наприклад, 60% європейських споживачів вважають, що безкоштовне повернення товару — це стандартний сервіс. Для 47% обов’язковим є сервіс повернення товару в найближчих пунктах здачі і тільки близько 33% опитаних вважають, що дану послугу мають надавати тільки за окрему плату. 9% респондентів стверджують, що це — марна трата грошей.
Чіткі правила повернення товару дуже важливі для споживачів в Іспанії, Німеччині та Італії. Багато споживачів у Швейцарії та Німеччині високу вартість повернення розглядають як серйозний бар’єр для шопінгу в іноземних інтернет-магазинах.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас