Нові правила розміщення зовнішньої реклами в столиці будуть прийняті в жовтні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нові правила розміщення зовнішньої реклами в столиці будуть прийняті в жовтні

Світ
311
Нові правила розміщення об’єктів зовнішньої реклами в Києві, напрацьовані в рамках внесення змін до міської концепції розвитку зовнішньої реклами, планується затвердити в жовтні 2016 року, повідомляє Київська міська державна адміністрація (КМДА).
“Вже найближчим часом відповідний проект рішення буде направлений до Київської міської ради (Київрада). Я впевнений, що депутати підтримають жителів і задовольнять запит киян на скорочення кількості рекламних конструкцій і приведення зовнішнього вигляду нашого міста в порядок. З кінця жовтня нові правила і норми почнуть працювати, і завдання міської влади під час перехідного періоду – допомогти операторам ринку скоротити кількість конструкцій”, – вказано в повідомленні.
За його словами, зміни до чинної концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві вже підготовлені і пройшли громадські обговорення, а співавторами нових правил розміщення рекламних конструкцій виступали оператори ринку.
Водночас глава Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук зазначає, що учасники ринку були залучені лише в малу частину обговорень щодо напрацювання змін до концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві та правил розміщення рекламних конструкцій, а більшість їхніх пропозицій так і не було враховано.
“Ми дійсно брали участь в обговоренні якоїсь частини цього документа. До нього ми зі свого боку готували низку пропозицій і зауважень з ключовим для галузі питань, а саме щодо нарізки і повної зміни меж форматних зон, які були прийняті в 2013 році, встановлення додаткових “нульових” зон, вимог щодо відстані конструкцій від виїздів з прилеглих територій… Наші пропозиції, на жаль, на сьогоднішній день не були враховані”, – сказала О.Поліщук на прес-брифінгу в Києві в п’ятницю.
На її думку, концепція розвитку зовнішньої реклами у Києві та правила розміщення рекламних конструкцій дійсно потребують коригування, які допоможуть реформувати галузь зовнішньої реклами у столиці, проте не в кардинальних змінах, запропонованих міською владою.
За її даними, у разі затвердження змін до концепції та прийняття нових правил розміщення рекламних конструкцій, відрахування в київський бюджет і комунальні підприємства від операторів реклами скоротяться орієнтовно на 150-180 млн грн, при цьому в 2015 році такі надходження без урахування податків склали 260 млн грн. Крім того, Київ зазнає вимушентх витрат на демонтаж конструкцій не менше 20 млн грн.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас