Розкрадання елементів залізничного шляху призвели до затримок поїздів і закриття перегонів - "Укрзалізниця" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розкрадання елементів залізничного шляху призвели до затримок поїздів і закриття перегонів - "Укрзалізниця"

Казна та Політика
1786
Зловмисники в четвер розікрали елементи колії на двох перегонах південного напрямку, що спричинило затримку потягів.
Як повідомила прес-служба ПАТ “Укрзалізниця”, вночі 19 серпня машиніст пасажирського поїзда № 148 Одеса – Київ вчасно зреагував на загрозу – о 03:45 на ділянці Адабаш – Капустине під час руху поїзда при швидкості 85 км/год застосував екстрене гальмування через появу бічного поштовху в лівій кривій ділянці колії.
Після зупинки поїзда при огляді колії машиніст виявив відсутність підкладок зі скріпленням на обох рейках, крадіжку 82 підкладок, і по 164 клемних і закладних болтів. Через дії зловмисників поїзд затримали на 40 хвилин, а перегін Колійний пост 1027 км – Капустине закритий для руху.
Крім того, 18 серпня о 14:30 на перегоні Осикувата – Бобринець південного напрямку виявлено крадіжку 51 підкладки і по 102 клемних і закладних болтів. Перегін також був закритий, але зараз рух поїздів відновлено. Потяги були затримані на півтори години.
“Щорічно фіксується понад 3 тис. випадків несанкціонованого втручання в роботу залізничного транспорту. Так, тільки в 2015 році сума заподіяного збитку від протиправних дій щодо залізничної інфраструктури досягла 22 млн грн. При цьому в 2015 році правоохоронними органами до суду було направлено лише 196 кримінальних проваджень (6% від загальної кількості проваджень за фактами незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту)”, – зазначає “Укрзалізниця”.
Компанія також повідомляє, що на сьогоднішній день різко збільшилася кількість посягань сторонніх осіб на її майно, найбільше таких злочинів спостерігається саме в тих місцях, де є можливість збуту вкраденого майна.
Раніше повідомлялося, що для запобігання несанкціонованим втручанням, розкраданню та навмисному пошкодженню залізничної інфраструктури залізничники пропонують посилити кримінальну відповідальність за такі дії.
Крім того, ПАТ “Укрзалізниця” пропонує враховувати завданий збиток з урахуванням фактичної вартості робіт і цін на день вчинення правопорушення, а не за принципом залишкової вартості.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас