Андрій Кривошапко: Що буде з готівковими грошовими переказами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Андрій Кривошапко: Що буде з готівковими грошовими переказами

Фінтех і Картки
2073
Недавно мене запитали про те, що буде з готівковими грошовими переказами. А точніше, з попитом на них. Мовляв, через те, що багато фінансових операцій переходять онлайн, а перевести гроші з картки на картку вже не складає труднощів, переказувати готівку з часом перестануть. Побоювання в якійсь мірі справедливі, але скажу чесно – я упевнений, що у наявних переказів в Україні непогані довгострокові перспективи існування, і ось чому.
Звичайно, багато українців звикли переказувати гроші онлайн – тому сприяє зростаючий і досить конкурентний ринок платіжних систем і банків. До того ж, багато сервісних компаній реалізують на своїх сайтах сервіс переказів з картки на картку. Наприклад, так зробили в «Нова пошта», де клієнт, який зайшов на сайт відстежити посилку, може тут же в кілька кліків перевести гроші за товар на картку продавця. Завдяки сервісній та тарифній конкуренції на ринку клієнт отримує широкий вибір варіантів, як скористатися сервісом безготівкових онлайн-переказів, і вибирає той, який підходить йому в цей момент.
Більш того, в найближчі роки українці будуть все більше звикати до грошових переказів в інтернеті і онлайн-банкінгу. За даними нещодавнього дослідження українського офісу Google, поки тільки у 8% українців є досвід онлайн-покупок через смартфон. Ця цифра буде неухильно зростати, тому що український ринок e-commerce має колосальний потенціал, і йому належить розкритися в найближчі десять років. Цьому сприятиме зростання проникнення інтернету, підвищення фінансової грамотності українців і – в ідеалі – підвищення довіри до банківських установ і фінансових компаній. А рівень недовіри, на думку соціологів, ще взимку цього року становив близько 80%.
Разом з тим, попит на готівкові перекази є і залишиться. Прийти до відділення і переказати продавцеві, другу чи родичу готівкову суму грошей – такий варіант сервісу залишається затребуваним для багатьох українців так само, як, наприклад, готівкова оплата покупок в магазинах поряд з використанням картки, покупка техніки офлайн поряд з купівлею в онлайн-магазині. І таких прикладів дуже багато.
Компанії, які надають сервіс готівкових переказів, тільки на перший погляд здаються трохи менше прогресивними, ніж, наприклад, лідируючі банки. А насправді фінкомпанії в першу чергу хочуть надати клієнту максимальну кількість варіантів сервісу. Інакше кажучи, вони прагнуть мати рішення на будь-який випадок життя клієнта. Потрібно за 2 хвилини провести онлайн-платіж на картку? У нас є варіант. Потрібно відправити готівку продавцеві товару або родичу? Будь ласка. Хочете тут же відправити або отримати посилку? І це до нас. І головне – все це можна зробити в одному місці.
Тому, якщо говорити про наявні грошові перекази, то для фінансових компаній суть навіть не в попиті. Суть в сервісі і клієнтоорієнтованості. А попит на ту ж послугу переказу «Миттєвий», яку надає «Пост Фінанс», ілюструють цифри – в порівнянні з червнем за липень 2016- го кількість переказів зросла втричі.
Андрій Кривошапко, директор “Пост Фінанс”
«Пост Фінанс» – компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова пошта».
За матеріалами:
Файненс.ЮА
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас