AdBlock "кинув виклик" Facebook
Популярний блокувальник реклами AdBlock знайшов спосіб знову продовжити свою роботу в соціальній мережі Facebook після її нововведень у своїй політиці.
Для того щоб рекламні повідомлення знову були приховані, користувачам необхідно оновитися до останньої версії програми або оновити свій список фільтрів. Також при бажанні необхідний код можна додати вручну.
AdBlock з обуренням зустрів рішення Facebook обмежити блокувальники реклами. На думку представників компанії, це не залишає користувачам вибору, а корпорації примушують до гри в “кішки-мишки” – коли на все нові технічні обмеження знаходяться нові шляхи обходу.
Нагадаємо, днями Facebook оновила свою рекламну політику і відкриває користувачам нові можливості контролю відображуваних оголошень. Зворотною стороною цього стало відключення роботи AdBlock і подібних сервісів.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною