На метро в Дніпрі витратять 224 млн євро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На метро в Дніпрі витратять 224 млн євро

Казна та Політика
1084
Питання з продовженням будівництва дніпровського метрополітену нарешті зрушив з мертвої точки. Міська влада уклала договір з турецькою компанією Limak, яка взяла на себе зобов’язання завершити зведення незакінченої гілки підземки.
Роботи над найзнаменитішим дніпровським довгобудом обіцяють відновити вже 20 вересня, а всього, згідно з укладеним контрактом, компанія Limak взяла на себе зобов’язання протягом п’яти років відкрити в місті три нові станції, будівництво яких було розпочато ще в радянські роки, але так і не закінчено . Загальна вартість робіт складе 224 млн євро.
За планом, метро простягнеться під всім центральним проспектом ім. Яворницького, з’єднавши залізничний вокзал міста з пам’ятником Слави. Так, в рамках проекту повинні бути відкриті станції “Театральна” (в районі парку ім. Глоби, між двома театрами – ім. Горького і Опери та балету), “Центральна” (на площі Героїв Майдану, навпроти ЦУМу) і “Музейна” ( біля Історичного музею). При цьому представники турецької компанії відзначають: за домовленістю з місцевою владою, в першу чергу будуть намагатися відкрити станцію “Центральна”, адже саме на ній очікується найбільший пасажиропотік. “Зараз пасажиропотік в метро – приблизно 20-25 тисяч чоловік в день. Ми вважаємо, що з відкриттям нових станцій, кількість людей збільшиться десь втричі, – прогнозує головний ревізор з безпеки руху КП” Дніпропетровський метрополітен “В’ячеслав Щиров. – Але ми до цього готові, наше метро потягне щоденну пропускну здатність і в 150-180 тисяч чоловік “.
Збільшення пасажиропотоку вимагає і оновлення рухомого складу метрополітену. У мерії кажуть, що така необхідність дійсно назріє, але поки піднімати це питання передчасно. “Будемо думати про це, коли метро добудують, – зазначив мер Борис Філатов. – Переговори поки не ведуться, проте у нас вже є пропозиції від ряду компаній по потягах, ескалаторах і обладнання”.
Незважаючи на те що контракт між міською владою та турецькою компанією розрахований на п’ять років, представники останньої кажуть, що планують вкластися навіть у чотири роки завдяки використанню новітніх австрійських метробудівних технологій, а також співпраці з дирекцією київського метрополітену.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас