В Чорноморському порту відмовилися від ідеї віддати в оренду прибуткові причали — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Чорноморському порту відмовилися від ідеї віддати в оренду прибуткові причали

Казна та Політика
371
В.о.начальника Чорноморського морського порту Сергій Крижановський називає перебільшеними розмови про те, що порт прагне віддати приватникам причал №10 з термінальною частиною, що приносить близько 100 млн грн на рік, пише “Лівий берег” з посиланням на ukrrudprom.ua.
“Навіщо говорити про десятий причал? Він не є ключовим і не першочерговим для оренди. Є причали, які дійсно не завантажені – я маю на увазі ділянки, які знаходяться ближче до моря – це причали 8, 9 – які розташовані з лівого берега, як у нас кажуть, де поромний комплекс. Там недозавантаження. Є, наприклад, комплекс, який переобтяжував сірку – зараз там “нуль”. Тому що сірка пішла в іншому напрямку. Тому десятий причал я б сказав – в останню чергу, якщо була б якась послідовність прийняття рішень”, – пояснив Крижановський.
Раніше ЗМІ повідомляли про те, що в регіональне відділення Фонду в Одеській області звернулося ТОВ “Транс-Сервіс” із заявою про підписання договору оренди державного майна, що знаходиться на балансі Іллічівського морського порту. Зокрема, мова йде про територію і спорудах, що належать до причалу №10. ФДМУ повідомив про це Міністерство інфраструктури в офіційному листі № 07-10-01921. Перш таку ж ініціативу з передачі прибуткових активів ІМТП приватним структурам в своєму конкурсній пропозиції пропонував екс-начальник порту Юрій Крук.
В.о. начальника ІМТП Сергій Крижановський вважає причал №10, перевалює руду кольорових металів для Побузького феронікелевого комбінату, самодостатнім елементом держпідприємства.
“Ми зараз успішно працюємо на цьому причалі. Тому – це не якийсь актив, який ми намагаємося всіма силами віддати в оренду. Він розглядається в контексті всього плану. Там є інші причали, які не такі успішні, як цей. Він самодостатній в тому, що, і заробляє гроші, і використовує свою проектну потужність “- підкреслив Крижановський.
Експертне співтовариство критично відреагувало на можливу роздачу прибуткових ділянок держпортів приватним орендарям. Експерти вважають оренду найбільш корумпованим юридичним механізмом співпраці держави і приватного капіталу. Крім того, оренда прибуткових причалів з терміналами, принесе держбюджету великі збитки. Оскільки, порти відраховують до держбюджету 75% прибутку. У разі оренди, основний прибуток дістанеться приватного підприємця, а держава отримає лише незначну частину орендної плати.
За матеріалами:
lb.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас