Nissan показала прототип автомобіля з силовою установкою на біоетанолі
Паливні елементи SOFC для вироблення електроенергії використовують реакцію різних видів палива, у тому числі етанолу і природного газу, з киснем. Стверджується, що подібні генератори володіють дуже високою ефективністю.
У прототипі автомобіля Nissan елементи e-Bio Fuel-Cell виробляють електроенергію в генераторі SOFC з біоетанолу, залитого в паливний бак. Зокрема, з палива з допомогою реформера виділяється водень, який при взаємодії з атмосферним киснем забезпечує електрохімічну реакцію. В результаті виробляється електрика.
Прототип на базі Nissan e-NV200 оснащений акумуляторною батареєю ємністю 24 кВт·год і паливним баком об’ємом 30 літрів. Стверджується, що запас ходу становить 600 км або більше.
Біоетанол, будучи паливом, отриманим у тому числі з цукрової тростини і зернових культур, доволі поширений в Північній і Південній Америці, а також в Азії. Система e-Bio Fuel-Cell, що працює на біоетанолі, пропонує більш екологічно чистий транспорт, а також відкриває нові перспективи щодо організації регіонального вироблення електроенергії, в тому числі з інтеграцією в існуючу інфраструктуру.
Серед переваг можна відзначити швидкість дозаправки і високу енергетичну потужність, здатну підтримувати навіть такі енерговитратні напрямки, як рефрижераторні перевезення.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною