Russell Brands LLC купує розробника "розумного" баскетбольного м'яча — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Russell Brands LLC купує розробника "розумного" баскетбольного м'яча

Світ
241
Велика компанія з виробництва спортивного обладнання з Кентуккі Russell Brands LLC, що належить Berkshire Hathaway Co. Уоррена Баффета, збирається купити розробника першого в світі “розумного” баскетбольного м’яча.
Russell Brands запропонувала придбати збанкрутілу InfoMotion Sports Technologies Inc., що розробила м’яч моделі “94Fifty”, за $1,5 млн. Операцію має підтвердити суддя у справах про банкрутство.
InfoMotion Sports Technologies оголосила про своє банкрутство 1 березня. У документах, поданих головою компанії Майклом Кроулі в суд США у справах про банкрутство, він звинувачує у фінансових труднощах компанії групу інвесторів, що 2013 року пообіцяли видати позику в розмірі $5 млн, але не виконали своїх зобов’язань.
Компанія винна близько $1,4 млн групі інвесторів і $393 тис. агентству з підтримки підприємництва штату Огайо.
Вбудовані датчики “розумного” м’яча фіксують різні параметри, зокрема силу кидка і швидкість обертання, і передають їх через Bluetooth на електронний пристрій – смартфон або ноутбук. Вартість “розумних” баскетбольних м’ячів, зазначена на сайті компанії, становить $199,5.
За матеріалами:
The Wall Street Journal
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас