Залізнична акумулювальна електростанція: вагон як акумулятор — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Залізнична акумулювальна електростанція: вагон як акумулятор

Технології&Авто
1619
Каліфорнійська фірма Advanced Rail Energy Storage (ARES) хоче використовувати в якості акумулятора залізничний вагон. Очікуваний коефіцієнт корисної дії: 80 відсотків.
Багатотонний залізничний вагон має виконувати роль акумулятора для відновлюваних джерел електроенергії. Як це має функціонувати? Таким самим чином, як гідроакумулювальна електростанція. Надлишкова електроенергія з вітру та сонця буде використовуватись для того, щоб підняти на гору багатотонний потяг. Коли виникне знову потреба в електроенергії – потяг буде спускатись з гори. Гальмівна сила буде використовуватись генератором для отримання електроенергії.
Система дуже проста і потребує лише гору з достатнім місцем для потяга. В порівнянні з гідроакумулювальною електростанцією не потрібно створювати штучного озера та вилучати з обігу велику кількість площі. Крім того, не всюди є вода в достатній кількості. В Каліфорнії, де винайшли дану технологію, не надто багато води і штат часто потерпає від посухи. В сусідньому штаті Невада є ще більше місця для подібних проектів, в ньому і планує розпочати свою діяльність фірма ARES. Дозвіл вже отриманий компанією, наразі проект технології був переданий в патентне бюро.
На сьогоднішній час на тестовій ділянці проходять тестові випробування прототипа масою 5,68 т.; він є попередником першої в світі залізничної акумулювальної електростанції, яка складатиметься з 32 Е-локомотивів загальною масою 272 тонни.
За матеріалами:
EcoTown
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас