Wal-Mart продає свій китайський онлайн-бізнес інтернет-компанії JD.com — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Wal-Mart продає свій китайський онлайн-бізнес інтернет-компанії JD.com

Фондовий ринок
207
Американська Wal-Mart Stores Inc., найбільша в світі компанія роздрібної торгівлі, продає свій онлайн-бізнес в КНР китайській компанії JD.com, що володіє другим за розміром у країні сайтом електронної комерції.
Відповідно до умов угоди, компанії створять стратегічне партнерство, що, як очікується, дозволить Wal-Mart розширити свою присутність на китайському ринку, котрий є дуже привабливим, проте висококонкурентним, пише Associated Press.
Так, JD.com отримає контроль над китайським сайтом електронної комерції Wal-Mart – Yihaodian, включаючи бренд і відповідний програмний продукт.
Sam’s Club, підрозділ Wal-Mart, який керує центрами дрібнооптової торгівлі, відкриє свою секцію на порталі JD.com, і обидві компанії розширять мережі поставок і коло імпортованої продукції.
JD.com випустить близько 145 млн нових акцій на користь Wal-Mart, таким чином, остання отримає 5%-ву частку в китайській компанії.
Китай є для Wal-Mart четвертим за обсягом продажів серед міжнародних ринків, і компанія прагне зміцнити свої позиції в цій країні.
Американський рітейлер працює в КНР 20 років, керуючи мережею із близько 400 магазинів.
За матеріалами:
Associated Press
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас