Україна стала найбільш швидкозростаючим ринком e-commerce в Європі (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україна стала найбільш швидкозростаючим ринком e-commerce в Європі (інфографіка)

Фінтех і Картки
1538
За прогнозами, загальний обсяг онлайн-продажів товарів і послуг в Європі до кінця 2016 року досягне 509,9 млрд євро. У минулому році цей показник склав 455,3 млрд євро, таким чином, зростання складе 12%.
Майже половина з прогнозованих 510 млрд євро надійдуть із Західної Європи, де в минулому році було реалізовано товарів і послуг в інтернеті на суму 252,9 млрд євро. У свою чергу, оборот онлайн-торгівлі в Східній Європі склав всього 24,5 млрд євро. Цей регіон також показав найповільніший темп зростання в 2015 році.
Такі результати дослідження представлені в звіті “European B2c E-commerce Report”, опублікованому Асоціацією електронної комерції в Європі (Ecommerce Europe). За даними експертів, обсяг електронної торгівлі в 2015 році склав 455,3 млрд євро, що на 13,3% більше, ніж роком раніше. У поточному 2016 році цей показник ще зросте до 509,9 млрд євро, продемонструвавши однак зростання тільки на 12%.
На поточний момент в Європі налічується близько 296 мільйонів онлайн-покупців. Кожен з них витратив в середньому 1540 євро на онлайн-покупки в минулому році. Опублікований звіт містить перспективний прогноз для галузі електронної комерції. За словами Марлен тен Хам, генерального секретаря Ecommerce Europe, на сьогоднішній день тільки 43% населення Європи у віці від 15 років і більше роблять покупки в інтернеті, і тільки 16% з них купують в інших країнах. 16% малих і середніх підприємств здійснюють продажу онлайн, і менше половини з них продають в інші країни. “Весь потенціал ринку електронної комерції в Європі ще не розкритий”, – зазначила тен Хам.
За прогнозами, в 2017 році обсяг продажів в інтернеті в європейських країнах складе 598 млрд євро, в 2018 році – 660 млрд євро.
Протягом останніх декількох років Великобританія, Франція і Німеччина є лідерами на ринку e-commerce в Європі. У минулому році на них припало 60% обороту онлайн-продажів на континенті. За обсягом ринку електронної комерції лідирує Великобританія – 157,1 млрд євро. Однак в Німеччині налічується найбільше онлайн-покупців серед усіх європейських країн – 51,6 млн проти 43,4 млн у Великобританії.
Україна стала найбільш швидкозростаючим ринком e-commerce в Європі в минулому році, продемонструвавши зростання на 35% в порівнянні з 2014 роком. Далі слідує Туреччина з показником 34,9% і Бельгія (34,2%).
Крім всіх позитивних чисел, показників зростання і оптимістичних прогнозів, асоціація Ecommerce Europe в цілому не задоволена станом галузі, повідомляється в звіті. Три основні завдання, які нині стоять перед торговцями, які прагнуть розширити свій бізнес в інших країнах, це: фрагментація, питання оподаткування (ПДВ) і логістика.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас