Україно-польський стартап Homsters залучила $600 000 на бридж-раунді і запустився у В'єтнамі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україно-польський стартап Homsters залучила $600 000 на бридж-раунді і запустився у В'єтнамі

Фондовий ринок
767
Компанія Homsters, заснована українкою і поляком і більш відома в нашій країні як Prof.Estate, залучила $600 000 приватних інвесторів на запуск компанії у Вьентаме під брендом TimHome.vn. Це бридж-раунд, який передує запланованому раунду A. Інвесторами виступили ангели з В’єтнаму, Франції, Польщі, Чехії та Штатів, а також Forum Capital, який раніше профінансував Prof.Estate в seed-раунді з оцінкою $5 млн.
Homsters об’єднує три проекти: два маркетплейса по нерухомості (Homsters.kz в Казахстані і Timhome.vn у В’єтнамі) і компанію з надання послуг Діджитал-маркетингу для девелоперів (Prof.Estate – Україна, Росія, ОАЕ, Іспанія та інші). Залучені на бридж-раунді інвестиції команда витратить на вихід на ринок нерухомості Південно-Східної Азії. Запуск TimHome.vn у В’єтнамі стане першим кроком.
Бридж-раунд дозволяє стартапу краще підготуватися до запуску і відповідно краще увійти в А-раунд, при цьому інвестор може вибирати, як він буде повертати свій інтерес – чи то у вигляді погашення кредиту з відсотком, то чи з подальшою конвертацією в частку.
Для Homsters бридж-раунд став проміжним між seed і Series A. “Ми знаходимося на етапі обговорення з інституційними інвесторами раунду Series A. Це довгий процес, ми очікуємо його закриття в найближчому майбутньому. Щоб не затягувати процес експансії, ми зробили бридж-раунд від бізнес-ангелів “, – пояснили в компанії.
Часто бридж-раунди пов’язують зі спробою стартапу залишитися на плаву, коли гроші інвесторів закінчилися, але прибутку недостатньо, щоб продовжувати роботу. Однак в Homsters запевняють, що їх проекти показують хороші результати: “В листопаді 2015 року, ми запустили Homsters.kz в Казахстані. За півроку проект показав хороший трекшен і вийшов на операційний прибуток. Було вирішено запускатися з аналогічною моделлю і у В’єтнамі. З прибутку ми багато інвестуємо в розвиток: тільки в минулому році ми реінвестували більш ніж $ 700 000. в команду, маркетплейси, нові ринки “, – так в компанії пояснили необхідність залучення бридж-фінансування.
В’єтнам для подальшої експансії вибрали як найбільш сприятливий для запуску технологічного маркетплейса по нерухомості. “Величезна кількість інтернет-користувачів і швидко зростаючий ринок нерухомості створюють потребу в цьому маркетплейсі, який би сприяла ефективній комунікації покупців і продавців. Існуючі на даний момент дошки оголошень не виправдовують очікувань клієнтів. Після отримання первинної реакції, ми вирішили не відкладати запуск до закриття раунду Series A, а прискоритися “, – пояснив співзасновник і генеральний директор Homsters Анджей Олійник.
Засновники Homsters поляк Анджей Олейник і українка Марія Рен переїхали до В’єтнаму, щоб координувати запуск проекту і сформувати локальну команду (на сьогодні в офісі в Хо Ши Мині вже працює вісім чоловік – фахівці з маркетингу і бізнес-девелопменту). “Уже підписані перші контракти з девелоперами і брокерами, і команда готується до офіційного запуску рекламної кампанії в другому кварталі 2016 року”, – стверджують в компанії. Майданчик TimHome працює в пілотному режимі.
Компанія Homsters зареєстрована в Лондоні, має офіси в Києві, Алмати та Хо Ши Мині. У Києві зосереджені всі фахівці з розробки і Діджитал-маркетингу. Всього в штаті Homsters працює 50 співробітників.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас