Тарифи в морських портах України стануть більш конкурентними — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Тарифи в морських портах України стануть більш конкурентними

Казна та Політика
231
Міністерство інфраструктури України спільно з Європейською бізнес асоціацією (ЄБА) у даний час допрацьовують методику розрахунку портових зборів.
Відповідно до прес-релізу міністерства, ця методика дозволить підвищити конкурентоспроможність українських портів і їх привабливість серед вантажовласників.
ЄБА спільно з Українським науково-дослідним інститутом морського флоту за сприяння Мінінфраструктури найближчим часом вироблять остаточні пропозиції бізнес-середовища до проекту методики. В той же час вже на наступному тижні з метою економії часу міністерство оприлюднить проект методики на офіційному сайті і направить його на узгодження зацікавленим центральним органам виконавчої влади “, – наголошується в повідомленні.
За словами директора департаменту морського і річкового транспорту Мінінфраструктури Андрія Затулко, буде застосовуватися метод “Витрати плюс” (cost-plus pricing), який є відомим в світі методичним підходом до розрахунку портових зборів.
“Методика вирішує питання покриття витрат балансоутримувача за змістом інфраструктури та її розвитку. Розмір інвестиційної складової має бути в розумних межах, що дозволить поступово покращувати стратегічні державні активи, з одного боку, і не завдавати шкоди конкурентному положенню вітчизняних портів, з іншого. Після прийняття нової методики буде проведено перерахунок всіх ставок портових зборів, які будуть затверджені встановленим порядком і заюстовані “, – додав він.
А.Затулко також зазначив, що це буде сприяти збільшенню кількості суднозаходів в водні гавані України, зростання обсягів вантажоперевалки в морських і річкових портах і, як наслідок, більш ефективному поповненню державного і місцевих бюджетів.
Як нагадує міністерство, закон “Про морські порти” передбачає, що розміри ставок портових зборів для кожного морського порту встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту, відповідно до затвердженого нею методики. До створення Нацкомісії функція регулятора покладена на Мінінфраструктури.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас