Китайські ресторани відмовляються від роботів-офіціантів
Китайські ресторани почали відмовлятися від роботів-офіціантів. Роботи чудова зброя для залучення людей до закладу, але вони не досить добре запрограмовані на те, щоб подавати їм їжу і напої.
Кілька ресторанів в місті Гуанчжоу на півдні Китаю виявили, що “персонал” з числа роботів створює більше проблем, ніж дає переваг.
Два з трьох таких установ припинили роботу, а третій відправив назад виробнику всіх роботів, крім одного, і знову набрав на роботу людей.
За словами співробітників ресторанів, роботи стали прекрасним знаряддям для залучення людей в заклад, однак вони не досить добре запрограмовані на те, щоб подавати їм їжу і напої.
“Їхні послуги були обмеженими. Вони не здатні налити воду клієнтам або приймати замовлення”, – розповів один з працівників закладу.
За його словами, незважаючи на мобільність, роботи просто не могли виконувати ті ж завдання, що і їх живі колеги.
Спеціаліст Гуандунського технологічного університету Чжан Юн розповів, що роботи на сучасному рівні розвитку гарні для виконання завдань, що повторюються на виробництві, однак вони поки що не здатні автономно виконувати роботу офіціантів, яким доводиться контактувати з людьми. Адже поведінка останніх часто непередбачувана.
Два з трьох таких установ припинили роботу, а третій відправив назад виробнику всіх роботів, крім одного, і знову набрав на роботу людей.
За словами співробітників ресторанів, роботи стали прекрасним знаряддям для залучення людей в заклад, однак вони не досить добре запрограмовані на те, щоб подавати їм їжу і напої.
“Їхні послуги були обмеженими. Вони не здатні налити воду клієнтам або приймати замовлення”, – розповів один з працівників закладу.
За його словами, незважаючи на мобільність, роботи просто не могли виконувати ті ж завдання, що і їх живі колеги.
Спеціаліст Гуандунського технологічного університету Чжан Юн розповів, що роботи на сучасному рівні розвитку гарні для виконання завдань, що повторюються на виробництві, однак вони поки що не здатні автономно виконувати роботу офіціантів, яким доводиться контактувати з людьми. Адже поведінка останніх часто непередбачувана.
За матеріалами: Газета по-Українськи
Поділитися новиною