"Укрпошта" почала надавати послугу оформлення транспортних ліцензій
Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта” з 4 квітня надає можливість власникам транспортних засобів оформити транспортні ліцензії через мережу відділень поштового зв’язку.
Як повідомила прес-служба “Укрпошти”, тепер всі документи, необхідні для отримання ліцензій на перевезення пасажирів або вантажів, можна направити через пошту. До пілотного проекту “Ліцензійні послуги: спрощений доступ через пошту” “Укрпошти” і “Укртрансбезпеки” залучено 50 відділень підприємства.
Підготовлені для цієї роботи оператори нададуть необхідну консультацію щодо правильності формування пакету документів для оформлення ліцензій, умов їх отримання тощо.
Як повідомлялося, “Укрпошта” і “Укртрансбезпека” 26 лютого 2016 року підписала меморандум “Про співпрацю в сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг”. Документ надає можливість фізичним та юридичним особам отримувати ліцензійні послуги за місцем проживання. Це економить їх час і транспортні витрати. Крім того, у відділеннях поштового зв’язку можна отримати необхідні супутні послуги – сплатити адміністративний збір, зробити ксерокопії документів та інше.
У найближчій перспективі “Укрпошти” – розширення спектру ліцензійних послуг, за рахунок послуг з отримання ліцензій на перевезення вантажів і пасажирів морським, річковим і повітряним видами транспорту і розширення мережі відділень, через які будуть надаватися ці послуги.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною