Потреба столичного метро в придбанні вагонів майже дорівнює існуючому парку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Потреба столичного метро в придбанні вагонів майже дорівнює існуючому парку

Казна та Політика
255
Потреба в придбанні вагонів для комунального підприємство “Київський метрополітен” оцінюється в 709 одиниць, що практично збігається з існуючим парком пасажирських вагонів підприємства.
Такі дані містяться в плані заходів на 2016-2018 рр. по реалізації стратегії розвитку Києва до 2025 року, який закріплений розпорядженням Київської міськдержадміністрації (КМДА) №100 від 26 лютого 2016 року.
У прес-службі КП “Київський метрополітен” агентству повідомили, що на сьогоднішній день парк пасажирських вагонів налічує 824 вагони, з яких в щоденному русі задіяно близько 650 вагонів.
У вищевказаному документі наголошується, що інвентарний парк вагонів метрополітену на сьогоднішній день не забезпечує необхідний інтервал руху поїздів і вимагає оновлення в зв’язку з завершенням терміну експлуатації.
Так з числа оцінюваної потреби вагонів у 709 одиниць, 62 вагона необхідно придбати для забезпечення інтервалу руху на Сирецько-Печерській лінії, 276 – для заміни вичерпали термін експлуатації вагонів і 371 вагон для введення в експлуатацію нових ділянок метрополітену.
Орієнтовна вартість такої закупівлі, згідно з документом, оцінюється в 14,959 млрд грн.
У той же час, на 2016 р. заплановано фінансування закупівлі вагонів в сумі 295,4 млн грн, в 2017 – 1,012 млрд грн за рахунок бюджету міста та інших джерел.
Крім іншого зазначається, що при закупівлі сучасного рухомого складу з асинхронним тяговим приводом очікується економія електроенергії до 40%.
У прес-службі метрополітену також вказали на високий рівень зносу парку пасажирських вагонів метрополітену.
“У цьому році ми будемо списувати кілька вагонів по закінченню терміну експлуатації, частина на модернізації, останній раз закуповувалися вагони майже 10 років тому”, – зазначила в коментарі агентству керівник прес-служби столичного метро Наталія Макогон.
Вона також підкреслила, що модернізація вагонів 125ЕЖ для Святошинсько-Броварській лінії метро стала “рятувальним кругом”, оскільки саме тут найдовше експлуатувався рухомий склад.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас