Зростання продажів автомобілів в ЄС посилилося в лютому до 14,3%, VW знову скоротив частку ринку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зростання продажів автомобілів в ЄС посилилося в лютому до 14,3%, VW знову скоротив частку ринку

Фондовий ринок
335
Продажі нових автомобілів в Європі в лютому 2016 року підскочили на 14,3%, зростання триває вже 30 місяців поспіль, при цьому лідер європейського автопрому Volkswagen AG знову скоротив частку ринку через “дизельного скандалу”.
Як говориться в повідомленні Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), число зареєстрованих нових автомобілів за січень-лютий збільшилося на 10,1% в порівнянні з тим же періодом 2015 року.
У лютому в 27 країнах Європейського союзу (без урахування Мальти, дані по якій відсутні) було поставлено на облік 1,057 млн нових машин проти 924,5 тис. роком раніше.
Продажі автомобілів в регіоні з урахуванням Ісландії, Норвегії та Швейцарії минулого місяця підвищилися на 14%, до 1,093 млн машин.
На всіх п’яти найбільших авторинках зафіксовано зростання продажів, що перевищив 10%. Так, в Німеччині, яка займає перше місце в регіоні, обсяги збуту піднялися на 12% – до 250,1 тис. автомобілів. Італія збільшила продажі на 27,3% і вирвалася на друге місце з показником в 172,2 тис.
У Франції число реєстрацій зросла на 13%, до 166,7 тис., в Іспанії – на 12,6%, до 97,7 тис., у Великобританії – на 8,4%, до 83,4 тис.
Зниження обсягів реалізації автомобілів минулого місяця було відзначено лише в Греції (-32,4%) і Нідерландах (-15%). В Ірландії продажу злетіли на 36,7%, на Кіпрі – на 76%.
На тлі загального оптимізму сукупні продажі компанії Volkswagen AG в ЄС підвищилися в лютому на 8%, до 252,6 тис. машин. При цьому кількість реєстрацій автомобілів власне бренду Volkswagen збільшилася на 4,4%, Audi – на 17,1%, Skoda – на 15,4%, Porsche – на 5,8%.
Однак частка групи на європейському ринку в минулому місяці скоротилася до 23,9% з 25,3% роком раніше.
Французька PSA Group збільшила продажі на 13,2%, до 119,5 тис., але знизила частку ринку до 11,3% з 11,4% в лютому 2015 року. Продажі автомобілів Peugeot виросли на 14,2%, Citroen – на 12,2%.
Обсяги реалізації автомобілів Renault зросли на 10,1%, частка французького автовиробника на ринку регіону зменшилася до 9,9% з 10,3% роком раніше.
Продажі Ford підскочили в лютому на 19%, Opel Group – на 19%, BMW Group – на 13,9%, FCA Group – на 22,9%, Daimler – на 21,5% (продажі бренду Mercedes збільшилися на 22,4 %).
Японські автовиробники Toyota Group і Mazda збільшили продажі відповідно на 11,5% і 45,9%, тоді як продажі Nissan підвищилися всього на 1,4%.
Показники реалізації південнокорейських Hyundai і KIA зросли на 14,6% і 21,8%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас