Продажі автомобілів марки Volkswagen впали на 4,7% в лютому
Німецький концерн Volkswagen AG в лютому скоротив продажі однойменної марки автомобілів на 4,7% по всьому світу через “дизельний скандал”, що вплинув на ставлення до бренду в США та інших країнах, а також через рецесію в Росії та Бразилії.
Як йдеться в повідомленні компанії, Volkswagen поставив у лютому 2016 року 394,4 тис. автомобілів проти 413,7 тис. роком раніше. За перші два місяці поточного року продажі знизилися на 0,5% – до 915,8 тис. автомобілів.
У Європі попит на машини продовжує зростати, проте цей підйом зводять нанівець негативні дані з Азіатсько-Тихоокеанського регіону і Північної і Південної Америки.
Скандал, що зачепив Volkswagen і істотно скоротив капіталізацію концерну, розгорівся після того, як американські регулятори виявили, що на деяких автомобілях компанії з дизельними двигунами встановлювалося програмне забезпечення, яке дозволяє обійти тестування на шкідливі викиди. Подібна програма була встановлена на 11 млн автомобілів, проданих по всьому світу. На відкликання зазначених автомобілів компанія зарезервувала 6,7 млрд євро, але кінцеві витрати явно більші.
Крім того, внутрішнє розслідування виявило неправильне маркування рівня викидів вуглекислого газу автомобілях, проданих у Європі.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною