Робот «Конні», керований IBM Watson, тестується в готелі Hilton — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Робот «Конні», керований IBM Watson, тестується в готелі Hilton

Технології&Авто
693
Готельна компанія Hilton Worldwide і IBM оголосили про створення в рамках спільного пілотного проекту «Connie» робота-консьєржа для готельної індустрії, керованого за допомогою платформи IBM Watson.
«Конні» (Connie), який отримав ім’я на честь засновника системи готелів Hilton Конрада Хілтона (Conrad Hilton), є першим роботом на базі платформи IBM Watson, створеним IBM для готельної індустрії. Він буде знайомити постояльців з особливостями готелів Hilton, розповідати про місцеві визначні пам’ятки і давати рекомендації щодо вибору страв у ресторані.
«Конні» створений на базі Nao, гуманоїдного робота вартістю $ 8000, що випускається французькою компанією Aldebaran.
В даний час «Конні» проходить тестування в готелі Hilton в Макліні (штат Вірджинія). Використовуючи платформу IBM Watson, гуманоїдний робот доброзичливо вітає гостей, що прибувають до готелю, відповідаючи на питання про готельні зручності, графік і сервіси.
Інформуючи гостей про готелі, «Конні» може також порекомендувати відвідати популярні серед туристів місця, ресторани, так як має доступ до додатка для мандрівників WayBlazer.
«Конні» розроблений таким чином, що в ході тестування продовжує покращувати свої навички спілкування з людьми, зберігаючи в пам’яті всі питання гостей готелю для використання в майбутньому.
Hilton Worldwide і IBM назвали проект пілотним, тому є надія на те, що роботи-консьєржі «Конні» з’являться в майбутньому і в інших готелях Hilton.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас