Opera стала першим великим браузером з вбудованим блокуванням реклами
Норвезька Opera представила нову версію свого браузера для настільних ПК з вбудованим блокувальником реклами, повідомляється в офіційному блозі компанії.
У компанії стверджують, що такий підхід дозволив скоротити час завантаження сторінок майже в два рази.
“Технології блокування реклами – це можливість і привід для рекламної індустрії прокинуться і почути, що насправді говорять користувачі”, – заявив представник Opera.
Компанія не перший раз впроваджує інновації, які потім стають стандартом в індустрії. Так Opera першою впровадила в свій браузер вкладки і блокування спливаючих вікон.
Вбудоване блокування реклами доступне в так званій “версії для розробників”, хоча їй можуть користуватися всі бажаючі. У компанії стверджують, що планують у подальшому впровадити технологію і версії браузера для мобільних пристроїв.
Продукт норвезької компанії займає п’яте місце на ринку браузерів, відстаючи від рішень Google, Microsoft, Firefox і Apple. Але в Opera стверджують, що її браузер з новим рішенням завантажує сторінки на 41% швидше, ніж Google Chrome з розширенням AdBlock Plus. Браузером норвезької компанії на десктопах користуються 60 млн користувачів щомісяця.
За матеріалами: reuters.com
Поділитися новиною