Власники єврооблігацій МХП на $750 млн погодилися пом'якшити ковенанти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Власники єврооблігацій МХП на $750 млн погодилися пом'якшити ковенанти

Фондовий ринок
427
Власники єврооблігацій агрохолдингу “Миронівський хлібопродукт” (МХП) на $ 750 млн з терміном обігу до 2020 року погодилися пом’якшити деякі умови обігу цінних паперів, зокрема, змінили визначення “консолідований чистий прибуток” з метою виключення впливу курсової різниці протягом будь-якого періоду, починаючи з 1 липня 2014 року.
Як говориться в повідомленні МХП на Лондонській фондовій біржі, компанія отримала необхідну підтримку своєї пропозиції про пом’якшення ковенант, однак інформація про частку тих, хто підтримали цю угоду, відсутня.
Агрохолдинг нагадує, що виплата премії власникам, що погодилися з угодою в розмірі $ 12,5 на кожну $ 1 тис. за номінал облігацій у власності буде здійснена 9 травня.
Як повідомлялося, спочатку МХП запропонував премію в $ 5, проте отримав згоду власників близько 43% цінних паперів, після чого підвищив премію до $12,5.
Емітент серед іншого просив схвалити зменшення резерву кумулятивного кошика “обмежених платежів” до 40% з 50% від консолідованого чистого прибутку, починаючи з 30 листопада 2006 року.
МХП пояснив необхідність пом’якшення умов євробондів зниженням курсу гривні до долара США за останні два роки на 69%, що призвело до значних безготівкових збитків компанії.
Агрохолдинг МХП в кінці 2007 року випустив єврооблігації на $ 250 млн з погашенням в 2011 році і купонною ставкою 10,25% річних.
У квітні 2010 року агрохолдинг обміняв 91% зазначених євробондів на нові п’ятирічні єврооблігації, зберігши при цьому колишню ставку купона, і дорозмістив цінні папери на $ 330 млн. У результаті, обсяг нового консолідованого випуску склав $ 584,767 млн.
У квітня 2013 року МХП провів чергове рефінансування євробондів, за рахунок випуску семирічних єврооблігацій на $ 750 млн з купоном 8,25% річних.
“Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів мясопереробки.
Продукція МХП реалізується під торговими марками “Наша Ряба” (охолоджена курятина), “Легко!” (Заморожені напівфабрикати), “Дружба народів”, “Бащинський”, “Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), “Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), “Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).
Виручка агрохолдингу за дев’ять місяців 2015 року скоротилася на 13% – до $ 898 млн, EBITDA – на 15%, до $ 386 млн, а чистий збиток – більш ніж у вісім разів, до $ 37 млн. У той же час в третьому кварталі МХП спрацював з чистим прибутком $ 24 млн проти $ 312 млн чистого збитку в третьому кварталі 2014 року.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас