Royal Bank of Scotland готує запуск робо-консультанта на ім'я Luvo — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Royal Bank of Scotland готує запуск робо-консультанта на ім'я Luvo

Фінтех і Картки
286
Робо-консультант Luvo, запрограмований на імітацію людських емоцій, незабаром відповідатиме на запитання клієнтів британського банку Royal Bank of Scotland.
Банк, основним власником якого є держава, вже провів низку випробувань з метою вивчення того, як застосувати технологію штучного інтелекту до надання банківських послуг, а сам запуск Luvo RBS планує провести вже протягом цього року.
Для початку Luvo виконуватиме нескладні завдання, допомагаючи існуючим співробітникам, наприклад, проконсультує бізнес-клієнтів, які забули pin-код або втратили платіжну картку.
Сама технологія схожа на віртуального асистента Siri, розробленого для власників iPhone. Тобто Luvo буде відповідати на запитання клієнтів, використовуючи комбінацію інтуїції і розмірковування», розповіли в банку.
Таким чином, RBS стане першим з великих британських банків, які запропонували клієнтам таку послугу, яка в часи тотальної економії і масштабних звільнень багатьом експертам здається доволі перспективною.
За матеріалами:
Financial Times
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас