Royal Bank of Scotland готує запуск робо-консультанта на ім'я Luvo


Royal Bank of Scotland готує запуск робо-консультанта на ім'я Luvo

Робо-консультант Luvo, запрограмований на імітацію людських емоцій, незабаром відповідатиме на запитання клієнтів британського банку Royal Bank of Scotland.

Банк, основним власником якого є держава, вже провів низку випробувань з метою вивчення того, як застосувати технологію штучного інтелекту до надання банківських послуг, а сам запуск Luvo RBS планує провести вже протягом цього року.

Для початку Luvo виконуватиме нескладні завдання, допомагаючи існуючим співробітникам, наприклад, проконсультує бізнес-клієнтів, які забули pin-код або втратили платіжну картку.

Сама технологія схожа на віртуального асистента Siri, розробленого для власників iPhone. Тобто Luvo буде відповідати на запитання клієнтів, використовуючи комбінацію інтуїції і розмірковування», розповіли в банку.

Таким чином, RBS стане першим з великих британських банків, які запропонували клієнтам таку послугу, яка в часи тотальної економії і масштабних звільнень багатьом експертам здається доволі перспективною.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фінтех і Картки
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Royal Bank of Scotland готує запуск робо-консультанта на ім'я Luvo» на Finance.ua - 2.3
В Контексті Finance.ua