Лютий став кращим для авторинку США з 2000 р. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лютий став кращим для авторинку США з 2000 р.

Світ
591
Лютий 2016 року для американського авторинку став найсильнішим з 2000 року на тлі сприятливих економічних умов, а також збільшення знижок на автомобілі дилерами, пише газета The Wall Street Journal.
Крім цього, січневі снігові бурі на Східному узбережжі США створили відкладений попит на автомобілі, який вилився на ринок у лютому.
Більшість найбільших світових автовиробників збільшили продажі автомобілів в США в лютому. Темпи зростання продажів Ford Motor Co. і Fiat Chrysler Automobiles NV виражалися двозначними числами, в той час як General Motors Co. (GM), найбільший автовиробник в США, продовжив втрачати частку ринку через ослаблення попиту на ряд моделей Chevrolet.
Згідно з даними Autodata, продажі автомобілів в США в лютому збільшилися на 6,9% – до 1,34 млн машин. У перерахунку на річні темпи продажі зросли до 17,5 млн автомобілів – це максимум для лютого за 16 років – з 16,4 млн роком раніше.
За прогнозом дослідницької організації IHS Automotive, продажі машин в США в поточному році збільшаться до 17,8 млн одиниць з 17,5 млн у 2015 році завдяки збереженню низьких процентних ставок, зростанню зайнятості, а також дешевому бензину.
“Американці з ентузіазмом купують нові автомобілі, особливо позашляховики і легкі вантажівки, – зазначає аналітик AutoTrader.com Мішель Кребс. – Зрозуміло, що в якийсь момент продажі досягнуть піку і почнуть знижуватися, однак ми не думаємо, що це відбудеться в поточному році. Наступний рік також, ймовірно, буде сильним для авторинку”.
Продажі Ford в лютому зросли на 20,2% – до 227,825 тис. автомобілів, зростання продажів перевищило прогнози опитаних агентством Bloomberg експертів, які в середньому оцінювали збільшення попиту на 12,6%.
Продажі Fiat Chrysler підскочили на 11,8% – до 182,879 тис. машин, Toyota – на 4,1%, до 187,854 тис. автомобілів, Honda – на 12,8%, до 118,985 тис., Nissan – на 10,5%, до 130,911 тис., Hyundai-Kia – на 6,4%, до 102,746 тис.
Тим часом, GM скоротила продажі на 1,5%, до 227,825 тис. автомобілів, експерти очікували збільшення на 5,1%. Попит на автомобілі Volkswagen і Audi впав загалом на 8,4%, до 34,039 тис. машин, продажі бренду Volkswagen, що знаходиться в центрі “дизельного скандалу”, впали на 13%.
За матеріалами:
The Wall Street Journal
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас