Предмети розкоші прагнуть в e-commerce
Через три роки глобальний ринок e-commerce класу люкс досягне $41,76 млрд. Такі прогнози робить консалтингова компанія Technavio.
Ще рік тому обсяг ринку дорогого онлайн-ритейлу становив $21,43 млрд. При річному темпі зростання у 14,28%, до 2019 року цей показник подвоїться.
Центральне місце в Luxury-ритейлі займають мультибрендові торговельні майданчики. На них припадає чотири з п’яти інтернет-магазинів для багатих.
Покупці предметів розкоші воліють вибирати товари на мультибрендових майданчиках. В майбутньому ця тенденція сприятиме розвитку галузі.
Інтернет-універмаги частіше пропонують безкоштовну доставку, зручні умови повернення та оформлення на митниці. Крім того, такі покупки забирають набагато менше часу, ніж похід по монобрендових офлайн-магазинах.
Провідний аналітик роздрібних товарів і послуг Technavio Віджай Сіраті розповів, з якими труднощами стикаються ритейлери на ринку дорогої e-commerce:
“Глобальний люксовий ринок електронної комерції перебуває в напруженій боротьбі між існуючими ритейлерами і новими гравцями. Проблеми з транспортуванням і логістикою створюють бар’єр для іноземних гравців при виході на ринок. Митне оформлення — ще одна складність, з якою стикаються іноземні гравці”.
TechNavio визначив п’ять компаній-лідерів торгівлі предметами розкоші. Це Neiman Marcus, Net-A-Porter, Nordstrom, Ralph Lauren, Saks Fifth Avenue. Рейтинг складено на основі їх частки в загальному доході ринку.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною