Компанія, що виграла тендер по впровадженню рішення для запуску в Україні послуги перенесення номера, спростувала звинувачення конкурентів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Компанія, що виграла тендер по впровадженню рішення для запуску в Україні послуги перенесення номера, спростувала звинувачення конкурентів

Фондовий ринок
694
Компанія “Мегафон”, яка виграла тендер з проектування і впровадження рішення для запуску в Україні послуги перенесення номера (MNP – Mobile Number Portability), спростувала звинувачення та інсинуації конкурентів за конкурсом.
Так, в заяві компанії говориться, що компанія вже 5 років вивчала систему телекомунікацій в Україні, а досвід впровадження і довіру “медіафон” в Литві лише додає ваги рішенням конкурсної комісії, яка надала право організувати компанії цю послугу в Україні, повідомляє телеканалу “112- Україна”.
Також компанія спростувала звинувачення в тому, що вимоги тендера були “виписані заангажовано”, а сам “Mediafon” не має технічного рішення, яке задовольняло б навіть мінімальні запити.
“Деякі наші конкуренти поспішно оголосили про те, що рішення “Mediafon” нібито працює в “ручному режимі”. Інформуємо, що в запропонованій нами системі нового покоління перенесення номера може бути здійснено в ручному, автоматичному режимі і в режимі реального часу при екстремальних навантаженнях, з різними протоколами, з і без генерації файлів і т.і”, – повідомили в компанії.
Компанія заявила, що тендер був виграний законно і розглядає можливість оскаржити будь-які звинувачення і/або провокації тих, хто програв український тендер конкурентів в судах як України, так і за межами країни.
Відзначимо, що тендери, схожі з українським, були з успіхом проведені і щорічно успішно проводяться по всьому світу, але ніде вони не були настільки поляризовані як в Україні.
З огляду на те, що рішення, запропоновані компанією, успішно працюють на 4 континентах, а сама система інноваційна, надійна і легко настроюється – всі претензії конкурентів лише викликають питання у представників компанії.
“Медіафон” підкреслив, що головним заручником в сьогоднішній ситуації виступає народ України, не маючи можливості скористатися сучасними технологіями, та й просто, заощадити свої гроші при перенесенні номера телефону до іншого оператора, що вже полюбився, або вже затвердженого часом, як це відбувається в усьому світі.
За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас