Ринок медійної інтернет-реклами України виріс на 27% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок медійної інтернет-реклами України виріс на 27%

Рекламний ринок
289
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2015 рік склав 1,288 млрд гривень, що на 27% перевищує аналогічний показник 2014 року в гривневому обчисленні.
Про це йдеться в дослідженні Інтернет асоціації України.
Як зазначається, частка прямих продажів на цьому ринку в 2015 році склала 40,95%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами, як уже повідомлялося за підсумками першого етапу дослідження 3 лютого, розподілилися так:
а) Банерна реклама – 42,3%;
б) In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 31,6%;
в) In-page video (content-roll) – 8,4%;
г) Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) – 9,7%;
д) Спонсорство – 8,0%.
Методика вимірювання об’єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.
Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – частку в своїх оборотах групи агентств, які надали анкету.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас